5 Aralık 2013 Perşembe

Miley Cyrus 'Milliyetçi dergisinde ablası Brandi Cyrus: Miley '100 yüzde otantik'

Pop süperstar kardeş ilk kapağını süsleyen ve onu ünlü kardeş vahşi tuhaflık destekliyor. '(O.) o gerçekten kim olduğunu olmak için bir şans elde.'

Miley Cyrus ve kız kardeşi Brandi Cyrus Los Angeles'ta yapıldı 2012 MTV Video Müzik Ödülleri'nde varmak.

Iken Miley Cyrus bu gün ona apaçık magazin spot vardır, gölgelerde onu güzel ablası, Brandi duruyor.

Için ilk kapak iniş Milliyetçi dergisinin Aralık sayısında , pop süperstar için 26 yaşındaki kardeşi Miley başkası hakkında konuştu.
Miley Cyrus


Ama Frank + Derol gitarist onu ünlü kardeşi söz tarafından rahatsız görünmüyordu. Aslında, o duruş ve benzersiz niteliklere savundu.

"Kendisi ve otantik yüzde 100 SO doğrudur," diye mag söyledi . "Hangi genel olarak insanlar bulmak için nadir bir özelliktir, ama özellikle herkes gibi gerçekçi olmayan öğrenci yazılım standartlara düzenlenen ve bir izlenim yapmak için ve belirli bir şekilde algılanmasını çalışıyor eğlence sektöründe."


Aralık 2013 için Milliyetçi dergisinin kapağında Brandi Cyrus.

Sektöründe kendini hiç yabancı, Cyrus kız kardeşi ve babası Billy Ray ile turneye çıktı - o Miley ve onların küçük kardeşleri farklı bir babası var, ancak 1993 yılında ülke crooner tarafından kabul edildi.
FOTOĞRAFLAR: Miley Cyrus 'ÇOK DİKKAT-ARAYIŞLARI ANLAR
Derginin kapak resmi onun 21 yaşındaki kız kardeşi zamanlarda incelendi daha classier ışığında onu tasvir ederken, o Miley şu anda açık ve sonuna kadar saygı büyüme ve keşif yolu anlar.
Onun üzerinde eski Disney yıldızı ölçü atıfta ekledi "Ben Miley  okul yazılımları o gerçekten, bir TV'de bir kurgusal bir karakter olmak zorunda yıl sonra, kim olmak için bir şans elde ettiğini düşünüyorum" "Hannah Montana".

Cyrus ailesi, soldan sağa: Trace Cyrus, Brandi Cyrus, Noah Cyrus (ön), Tish Cyrus (arka) ve Billy Ray Cyrus Miley film, galasında 'Last Song.'

"Ben de 20'li sen ve bunu tüm anlamaya bir süre alır bu şekil şeyler dolu olduğunu tecrübelerimizden biliyoruz," diye devam etti . "Ben 26 yaşındayım ve ben hala okul yazılımı olmak istiyorum kim ben kimim öğrenme ve yaşıyorum. Miley bu yolculuğun çok başında olduğunu."
Görüşme o diğer şeyler arasında sevgi onu temkinli yaklaşımını tarif kendi kendi yolculuğa odaklanın yaptım.
"Ben bazı uzun-mesafeli olanlar da dahil olmak üzere ilişkileri, benim adil bir pay aldık," diye ortaya çıkardı. "Kalp departmanı bu yüzden ölçülü davranmak, dağınık."
Ama ne olursa olsun, onun küçük kardeşi ne kadar ünlü, Cyrus herkes erp yazılımı onu parlaklık durdurmak ve belki bazı deyişi vardı ki 24 Kasım'da Amerikan Müzik Ödülleri'nde kırmızı halı üzerinde çok parlak parlıyordu izin vermiyor, "Miley kim?"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder