18 Aralık 2013 Çarşamba

Amanda Knox İtalyan mahkeme 'ben Meredith öldürmedim' yazıyor

Knox 26, Salı e-posta yazdı ve 2007'de Meredith Kercher öldürülmesi için mahkemeye korktu dedi. O 2009 yılında mahkum edildi ama bu, iki yıl sonra devrildi. Dava yeniden denenir ediliyor.

New York'ta 20 Eylül tarihinde "Bugün" programında bir öğrenci yazılımröportaj sırasında Amanda Knox. Knox masum ısrar ", her şey tehlikede" diye kabul etti bile, onu İngiliz oda arkadaşı 2007 öldürülmesi üzerine, yeni bir temyiz deneme için İtalya'ya dönmek için değil onun kararını savundu.

ABD öğrenci Amanda Knox onu oda arkadaşı  yazılım cinayetinde onun suçsuzluğunu yalvardı Meredith Kercher o mahkumiyet korkusuyla kişi görünmesini korktum söyleyerek, Salı günü bir İtalyan mahkemeye bir e-posta.
Durum onun ölümüyle ilgili gerçeği keşfetmek için İngiliz öğrencinin ailesi tarafından altı yıl, sinir bozucu girişimleri için sürükledi ve üç denemeler cinayetin ayrıntılarını çevreleyen gizemleri temizlemek için çok az yapıyor etti.




"Ben masumum. Ben öldürmedim, ben Meredith öldürmedim. Ben arsa ya da teşvik etmedi, ben çalmadım, tecavüz etmedim, ben onun katledilmesinde rol almadı," İtalyanca yazılmış uzun mektup dedi , savunma için kapanış argümanları erp yazılım avukatı Luciano Ghirga tarafından mahkemeye okuyun.
Kercher yarı çıplak vücut 40'dan fazla bıçak yarası ve o Perugia, hem üniversite değişim öğrencisi olarak öğrenim gören pitoresk bir kasabada Knox ile paylaşılan dairede boğazında derin bir bıçak yarası ile bulundu.
yazılım
Meredith Kercher 40 bıçak yarası ile odasında bulundu. O ve Knox roomates idi.

İLGİLİ: MAHKEMEDE Amanda Knox OLGU ARKA
Knox onu cezaevinde üç yıl hapse mahkûm olması için kendi isteği başarılı olacağını o Kercher ailesi avukatları korkulan diyerek yerine kişi daha bir e kendini savunmaktan alışılmadık adım açıklanmıştır.
"Ben korkuyorum, çünkü ben mahkemede hazır değilim. Ben savcılığın çizgi kararını etkileyecek ve herkesi kör olacağı korkusu," Knox şimdi yaşıyor ABD'den okul yazılımları gönderilen e-posta, okuyun.
Öğrenci, 26, ve onun İtalyan eski erkek arkadaşı Raffaele Sollecito, 29, bir sonraki duruşmada devrik bir kararında, 2009 yılında Kercher öldürmekten suçlu bulundu.

Medya mensupları İtalya'da Floransa'nın Adalet Sarayı önünde Çarşamba bekleyin.

İtalya'nın Yargıtay durumda tutarsızlıkları gerekçe göstererek, Mart beraat bozmuştur sonra şimdi durum Floransa'da bir mahkemede tekrar yargılanıyor. Sollecito o "saçma" olarak tarif ücretleri, geçen ay mahkemeye bir adres suçsuzluğunu yalvardı.
İLGİLİ: Amanda Knox DENEME: BIÇAK şüphelinin DNA BEARS ANCAK KURBAN'S
Fildişi Sahili asıllı Rudy Guede 2007 cinayet için 16 yıl hapis cezasını çekmekte olan, ancak savcılık 21 yaşındaki Leeds Üniversitesi öğrencisi yaralar birden fazla saldırgan olduğunu gösterir diyor.
Yanlış suça Kongo bar sahibi Patrick Lumumba karıştığı için iftira için ayakta mahkumiyet Knox, o polis baskısı altında suçlama yapılan mektup yazdı.

Carlo Dalla Vedova, o 26 Mart günü Roma'da Yargıtay İtalya'nın Mahkemesi, yaprakları gibi soldan üçüncü Amanda Knox avukat, gazetecilere konuşur. İtalya'nın en yüksek ceza mahkemesi onu İngiliz oda arkadaşı cinayetin Amanda Knox beraat kararını bozdu ve yeni bir deneme talimatı verdi.

Francesco Maresca, Kercher ailesini temsil eden avukat, onun argümanlar gibi klişeleşmiş reddetti. Savcılık adli kanıt Knox ve Sollecito suç suçlu olduğunu şüphesiz kanıtlıyor ısrar ediyor.
"Araştırmaya katılanların Mektuplar Ben bir tutam tuz ile almak istiyorum," Maresca Knox'un e-postaya yanıt mahkeme dışında Reuters'e verdiği demeçte.
Yeniden yargılama nihai kararı Ocak ayı ortalarında bekleniyor.
Bu kararın ardından, ay alacak bir süreç resmiyet kazanması için yüksek mahkeme tarafından teyit edilmesi gerekir, ve Amerika Birleşik Devletleri herhangi bir nihai cezasını Knox iade kabul edip etmeyeceği belirsizdir.
Knox İtalya üzerinde güç bağlayıcı olan, İnsan Hakları Avrupa Mahkemesi'ne ona iftira mahkumiyet kararını temyiz etti, ve cinayetten suçlu varsa aynısını yapabilirdi.
E-posta sonucuna: "Ben masumum Raffaele masum Meredith ve ailesi gerçeği hak Ben bu büyük adaletsizliğe bir son vermek istiyoruz inancında, Amanda Marie Knox....."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder