17 Aralık 2013 Salı

Manhattan restoran sunucu son 'nakavt oyun' kurbanı olabilir

Üç kişi ona yaklaştı İmran Ramin, 24, sadece Pazar 12:30 civarında Soho'da Spring St üzerinde Aquagrill bırakmıştı, ve East Orange, NJ Jason Wren olarak tanımlanan bunlardan biri, iddiaya göre onu yumrukladı.

O üç kişi tarafından yaklaştı ve daha sonra East Orange, NJ Jason Wren olarak tanımlanan bir adam tarafından saldırıya uğradığında İmran Ramin, 24, sadece 00:30 Pazar etrafında okul yazılımları, Soho'da Spring St üstünde Aquagrill bıraktığı, polis söylüyorlar.

erp yazılım

Işten eve giderken katlı bir lüks Manhattan restoranda erp yazılım bir sunucu polis kaynakları, olası olarak tarif ne son kurbanı olmuş olabilir "nakavt saldırı."
Fitneci bir üçlü ona yaklaştı İmran Ramin, 24, sadece Pazar 12:30 civarında Soho'da Spring St üzerinde Aquagrill bırakmıştı.



İLGİLİ: BAŞKA OLASI 'KNOCKOUT OYUN' saldırı STRUCK KADIN

Gruptaki burliest kaba bir yumruk aldı o zaman, Ramin dedi.
"Birini öldürmek için hazırlanıyor gibi sert, iri adam, kızgın baktı," onun sözde saldırgan, Jason Wren Ramin dedi.
İLGİLİ: Encümen'S SİYAH-YAHUDİ dargınlık KONUŞ çarptı
"Birdenbire böyle gider ve beni yumruklar."
Diğerleri baktı ve güldü ise Ramin göz darbe, okul yazılım şişmiş morarmış ve kanlanmış kaldı, kurban dedi.
İLGİLİ: YAŞLI KADIN CITY'S 10. 'KNOCKOUT OYUN' KURBANI OLABİLİR
Wren 24, iddiaya göre başka bir yumruk aldı ama Ramin onun sağ kolu ile darbe engellendi.

West 4th St ve Altıncı Ave yüzüne yumruk oldu İmran Ramin, 24,. Pazar günü Manhattan olası bir 'nakavt' saldırının son kurbanı olabilir de, polis söylüyorlar.

Kurban sonra 911'i aradım ve ikileyebilirsin için korkakça üçlü istendiğinde, kurban dedi.
İLGİLİ: Encümen'S SİYAH-YAHUDİ dargınlık KONUŞ çarptı
Ramin barlar ve restoranlar içine ıslanma onu kaybetmeye çalıştı onun saldırgan, kuyruklu, ancak sürünme sonunda 01:00 civarında polisler tarafından yakalandı
East Orange, NJ, gelen çalıkuşu, ikinci derecede suç saldırı ve taciz ile suçlandı, yetkililer söyledi.
İLGİLİ: MANHATTAN ATM Vestibülde yumrukladı KADIN, 19,


Serseriler, tek bir yumruk ile bilinçsiz bir yabancıya vurmak için çalışın - Bir polis kaynağı, belirgin bir "Knockout saldırı" olarak saldırıyı nitelendirdi.
Ramin sol gözünün altında bir kırık kemik yaşadı ve bir hafta çalışma kaçırmak ona neden, onun yüzü uyuşmuş bir yan bıraktı.
"Ben Bu adam beni sebepsiz yumrukladı. Artık güvende hissetmiyorum," Ramin dedi. "Ben dışarıda gitmeye korkuyorum. Ona bir şey yapmadım, ona bir şey söylemedi."
Kadın Brooklyn başka bir olası 'nakavt oyun' saldırı vurdu
12:40 etrafında Doğu New York sokakta yürürken A 41 yaşındaki siyah kadın, bir "sebepsiz" saldırı bir yabancı tarafından vuruldu, polisler söyledi.

12:40 Salı çevresinde Doğu New York sokakta yürürken A 41 yaşındaki siyah kadın, bir "sebepsiz" saldırı bir yabancı tarafından vuruldu, polisler söyledi.
O NYPD 75. bölge istasyonu evden çıkıp "Hayır, ben o adamı bilmiyorum," dedi kadın. "O sadece bana saldırdı."
İLGİLİ: BAŞKA OLASI 'Nakavt' yumrukladı KADIN, 72,
O daha yorum reddetti.
Polis, saldırıyla ilgili olarak, muhtemelen zihinsel rahatsız kim, bir 27 yaşındaki tutuklandı söyledi.

Polisler saldırı parçası  okul yazılımları olup olmadığını hakkında yorum yapmadı 'nakavt oyun.'

Polisler yabancılar onları dışarı vurmak için bir girişim yoldan geçen isabet hangi parçası olmak saldırıyla ilgili yapılan açıklamaların "nakavt oyun" olduğunu söyledi.
Kadın sadece bir tırnak salonu terk etmiş ve New Lots Ave bir İspanyol restoranı yaklaşıyor söyledi. Bir adam koştu ve kafasından vurduğunda Warwick St yakınında, öğrenci yazılım tanıklar söyledi.
İLGİLİ: BROOKLYN MAN Polisler İRDELEYİN SALDIRI

"Bayan burada onu çivi o dışarı yürür ve adam sadece gelip onu vurdu yapılmasını sağlamaktır oldu," Gökkuşağı Nail Salon Inc çalışan Kenny Sanz, dedi
"Ben bir patlama duydum, burada oldu. Ben baktım ve sağ ona baktım," Sanz dedi. "Ben yüzüne baktı. Ve sonra o gerçekten çok hızlı, hızlı kaçtı."
İLGİLİ: BROOKLYN Sucker Punch saldırılar MÜMKÜN 'KNOCKOUT' OYUN TREND INCELENEN

Polisler oyunu ile bağlantılı olarak sekiz diğer şüpheli saldırıların içine arıyoruz.
 Müşaviri kalma erkekler hem de kadınlar uzmanları görüştükten sonra, biz oldukça meraklı bir şey fark ettim. Onların tavsiye kalma bazıları aslında cinsiyet nötr olduğunu ve her iki cinse de uygulanabilir. Gördüğümüz gibi, iyi bir tavsiye iyi bir tavsiyedir.

İşte erkekler hem de kadınlar için en iyi beş kalma ipuçları:
Açık fikirli olmak : Biz çitin her iki duymuş bir numaralı kural açık bir zihinle her tarihini içine gitmektir. Kişisel kontrol listesine dayalı ideal ortağı, sizinle gerçekten uyumlu olabilir kişiden tamamen farklı olabilir. Herkes mükemmel ortağınız olmalı kim bu çarpık anlayışı var, ama 50 yıldan fazla evli olan sayısız yaşlı çiftler görüşme sırasında - yaşam ortakları başlangıçta hayal kişiden tamamen farklı idi.

Bir İlk Tarih Öncesi Araştırma etmeyin : Google ve Facebook bu günlerde, bu hatta ilk günü dışarı çıkmadan önce biraz araştırma yapmak için cazip olmak kolaydır. Bunu yapmayın! Sen kişinin yanlış bir izlenim alırsınız ve hatta henüz ona / onu bilmeden güçlü yargılara yapabilirsiniz.
Bagaj getir etmeyin : vb eski ilişkiler, olumsuz deneyimler, hakkında konuşmaktan kaçının, sadece birkaç tarihlerden sonra bu konuşmalar var. Geçmişte öğrenci yazılım üzerinde konut ile kazanmak için çok az var.
Kendiniz Hakkında Dürüst olun : Erken belirli konular önleyebilirsiniz, ancak şeyler hakkında yalan yok. Yalanlara dayalı bir ilişki başlıyor asla iyi bir fikir değildir.

Yüksek Not bırakın : kısa bir ilk tarih tutun, ve yüksek bir not bırakmak her zaman iyidir. Kahve ya da bir yemek için toplantı harika, ama başka bir tarih için uzun süzgün plan yapmayın - kendinizi mazur ve veda. Daha iyi daha fazla isteyen kişi bırakmak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder