4 Aralık 2013 Çarşamba

İşsiz Sabıkalı $ 27M Powerball kazanan 58 yaşında topluluk darülaceze bakım ölür döndü

Kimin hayatı anıtsal 2001 galibiyetle gecede paçavra gelen zenginlikleri gittikten sonra kamu spot içine sokmak oldu David Lee Edwards, Kentucky Cumartesi öldü. Bir multi-milyoner olarak yaptığı ilk yıl Edwards $ 12 milyon civarında harcadığı tahmin ediliyor.

Powerball kazanan David Edwards sadece birkaç ay 27.000.000 $ kazandıktan sonra 14 Kasım 2001 tarihinde Palm Beach Gardens, Fla evinde duruyor.
İşsiz Sabıkalı Powerball kazanan bildirildi onun konaklar, araba, Learjet kaybetme ve bir depolama barakanın içine taşıdıktan sonra bir topluluk darülaceze bakım öldü 27.000.000 $ döndü.

Kimin hayatı anıtsal 2001 galibiyetle gecede paçavra gelen zenginlikleri gittikten sonra kamu spot içine sokmak oldu David Lee Edwards, 58 yaşındayken Kentucky Cumartesi öldü.

Kesin ölüm nedeni açıklanmadı.

Edwards, hırsızlık için parmaklıklar arkasında hayatının üçte geçirdiği bir uyuşturucu bağımlısı için, New Times Broward-Palm Beach, bildirilen Powerball kazanmak bir rüya gerçek ama belki kadar bir nimet olarak ilk algılanan olarak gelmek gerçekten oldu.

yazılım


Onun işsiz yaşadıktan sonra geç veli ev ve onun su çalışır halde tutmak için borç para, Günlük Bağımsız bildirilen, en 46 yaşındaki şans bir kaç yedek dolar yazılım Powerball biletlerini 7 $ değerinde ona sağladığı tüm zaman değişti.

Edwards halka Tanrı'nın bir armağanı olarak zaman kazanan numaralar nitelendirdi.

İLGİLİ: PICASSO RAFFLE 10.000 BİLET SATIN ALMAK Koleksiyoner GİRİŞİMİ REJECTS


Edwards ve nişanlısı, Shawna Maddux, 2001 yılında erp yazılımı evlerinde ve lüks bir arabanın önünde poz.

Onun çek kabul ederken "Ben konaklar almaya gidiyorum diyerek ve ben araba alacağım bu parayı kabul etmek istemedi, ben bu ve bunu yapmak için gidiyorum," dedi. "Ben tevazu ile kabul etmek istiyorum. Kızım ve gelecek nesiller için, benim gelecekteki eşi için, benim için, bu para son istiyorum."
Onun 27 yaşındaki nişanlısı, Shawna Maddux, o bir Ferrari istediğini söyledi ederken hemen yanında bir Bentley satın almak için yaptığı planlarını paylaşmak için gitti.
Zaman söylerdim, ancak, Edwards 'denilen nimet daha bir lanet gibi görünür.
James Gibbs, eski Morgan Stanley komisyoncu ve okul yazılımı mali danışman, Las Vegas'ta yaptığı galibiyetini kutlamak için Edwards için 200.000 $ kredi müzakere hatırlattı.
Yeni Times gazetesine konuşan onun Nevada içine yolculuk sadece altı gün içinde olduğunu ortaya koymuştur , Edwards o kırdı  e-fatura yazılımı söylemek için aradım ve daha çok para gerekli.
O Kentucky döndüğünde Ashland, Kentucky, Palm Beach Gardens, Florida, ve 6.000 metrekarelik bir evde bir 1.600.000 $ konak satın almak için gitti yakın üçüncü bir $ 600.000 ev, Ashland Günlük Bağımsız bildirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder