14 Aralık 2013 Cumartesi

Lupica: Katliam Newtown mom okul katliam her gün topluluğa uğrak diyor

Newtown bir yıl sonra: kimin kızı kere Adam Lanza 14 Aralık 2012 tarihinde 20 çocuk ve altı yetişkin biçti Sandy Hook İlköğretim, katıldığı bir kadın, şehir yıldönümleri açısından düşünmek değil diyor. Bu trajik sabah bellek sık sık onun ışıkları ile yazılım giderek bir ambulans gibi basit bir şey tarafından tetiklenen ', bir günlük bir şey' olduğunu.

Cinleri çekim 14 Aralık 2012 aşağıdaki Newtown Sandy Hook İlköğretim Okulu dışındaki bir işaret,. O sabah terör, her gün topluluğa uğrak bir Newtown anne sık sık bir ağaç etrafında bağlı balon gibi basit bir şey tarafından tetiklenen, diyor.

O bir Newtown anne, 14 Aralık 2012, kimin kızı kez Sandy Hook İlköğretim katıldığı bir anne sabah oldu yerden üç mil yaşayan biridir. O nerede yaşadığını yaşıyor olsa bile, özellikle Sandy çocukları İlköğretim Hook, ona bu kurbanların ailelerine ne şekilde olmadı diyor, çünkü o kağıt onun adını istemiyor.
"Ben şanslı olanlardan biriyim," diye hatta bu sözcüğü kullanmak eğer "diyor. Ben kurbanları için konuşmak farz veya kaybı büyüklüğünü


yazılım



anlamaya başlamak asla. "
Ve yine, kendi hüzünlü, dokunaklı bir şekilde o bir yıl sonra herkes, yanı sıra New Town için konuşur ve sadece şimdi, çünkü ben sordum.
İLGİLİ: Lupica: newtown SONRA SHOW ŞEY AMA AĞRI
"Biz burada yıldönümleri açısından düşünmüyorum," diyor. "Bu bir yıllık bir şey değil. Bu bir günlük bir şey. "
O diyor ki:
"Sen anlamak zorunda. Bir ambulans bu şehirde yaşayan insanlar için günlük değişiklikleri onun ışıkları ile geçirerek kadar basit bir şey, doğru geri onlar gitmek istemiyorum bir yere götüren. Ya da bir balon, bir ağaç ya da bir çocuğun doğum günü partisi duyuran bir posta kutusuna bağlı. "
İLGİLİ: Lupica: YILLARA AİT LANZA çizilen KATLİAMI
O Newtown bir ebeveyn, bu yüzden o çocukları İlköğretim o gün Sandy Hook eve gelmedi anne bilir, ve hatta daha kimin çocukları yaptı demektir.

Dikdörtgen bir çit içinde alan Sandy, bir kez durdu New Town, Conn İlköğretim Okulu Hook karla kaplı gerekçesiyle tüm bu kalır.

"Biz hala orada her gün geçmek," diyor.
Sandy Hook İlköğretim itfaiyeden yolun, o gün orada hala. Yedinci ve sekizinci sınıflar için beşinci ve altıncı sınıf erp yazılım öğrencilerinin, ve Newtown Orta için orta okul, Reed vardı. Çocuğunu Olayın zaman Newtown için Orta ilkokul itibaren taşınmıştı. Kadının çocuk aynı salonları yürüdü bir kez onunla silah ve delilik ve ölüm getiren ön kapılardan kaleyi yokladı ama Adam Lanza yürüdü.
İLGİLİ: NEWTOWN BİLİR: WASHINGTON'S Kelimeler anlamsız
Onun çocuk çocuklar öldü ve cesur yetişkinler onları kurtarmaya çalıştı sınıflarda olmuştu. Yani bu sadece onun şehir değil. Bu çocuğunun okulu olmuştu. Her zaman o da çocukları okula yürüyerek veya otobüsle göndermek veya onları götürmek ister, her yerde her ebeveyn gibi olmuştu.
Onlar güvenli olacak güvenen veda sabah söylüyorlar. Okul günün sonunda güvenli bir şekilde dönecektir güveniyorum. Adam Lanza ateş başladı ve kendi kafasına bir kurşun koymak kadar durmadı zaman her şeyi Sandy Hook ilkokulunda o sabah değişti kadar.
"Burada herkes okulda bir çocuk vardı sanki," Newtown anne diyor.
İLGİLİ: AR-15 TÜFEK AVCILIK İNSANIN 'SPOR' İÇİNDİR
Duruyor ve sakin bir sesle ekliyor, "Hepimiz o daha zaman olsaydı, o sadece sınıftan sınıfa, devam etti olacağını hissediyorum."
O Lima St Rose Newtown, büyük, güzel bir Katolik Kilisesi'nde cenaze birine gittik. Bu küçük tabut kiliselerinden biri, Grace McDonnell için cenaze oldu. Tüm bu kilisede sekiz cenazeler.

Aralık 2012 çıktı gibi Sandy bir havadan görünümü, New Town, Conn İlköğretim Okulu Hook.

Bir yıl sonra kadın burada üzüntü hala hissediliyor "diyor. Basın hala sürüler halinde geliyor. Biz onların sürüler halinde bu hafta sonu geleceğim biliyorum. Yıldönümü ile ilgili konuşmak için. Ben daha önce söylediğim gibi bu. Yıldönümü? Biz ilk yıldönümü çünkü hatırlamak zannediyorsunuz? Biz her gün hatırlıyorum. "
İLGİLİ: Lupica: kusurlu çaba SENATOSU SİLAH TARTIŞMASI KÜÇÜK WIN
Ben, o zamandan beri bir yıl içinde onun şehir hakkında öğrendiklerini ona sormak artık ülke ölümün bu şekilde vurulduktan 26 kişi, bunlardan 20 çocuk, kalbinde vurdu bir olay ve tarafından boğulmuş çünkü gerçekten bir yıl olduğunu, okul yazılımları küçük çocukları oldu çünkü, bir ilköğretim okulu, çünkü ülkenin ruh yolu şey vardı, yol hiçbir şey 11 Eylül'den beri vardı.
"Ben bu kadar iyilik gördüm," diyor, "ve bu kadar destek. Size yardım etmeye çalıştım insanlara anlatmak istediğiniz şey. Dışarıdan geldi destek gerçekten iç insanlara yardımcı oldu. Ben üzüntü aşikar olmaktan bahsedebiliriz? Yani aşk insanlar burada göndermeye çalıştım olması.
"Ama çok şehir dışında insanlar yardımcı olduğu gibi, şehir kendini yardımcı olmuştur. Ben bu şehrin gurur duyuyorum neden bulunuyor. Ben çocuklarımı kaybettim ve sevdiklerinize bu aileler için hissetmeye devam ederken, her okul yazılım gün görüyorum ve her zaman kendilerini daima onların imanını test edecek bir soru soracak, çünkü ben, gücünü ve iyiliğini seviyorum: Neden? "
İLGİLİ: Lupica: NY NRA EN BÜYÜK KORKUSU NEDİR
O Newtown için konuşmak istemediğini söylüyor. Her nasılsa, ama, o güzel, bir yıl sonra, yapar; bir yıl bir ilkokuldan sonra, bir zamanlar kızının okul neydi, özellikle çünkü bir deli hızlı-ateş, yanlış fast-öldürme gun, çünkü silahların güvenli değildi eller, hala silah fındık duymak ne rağmen, bir uygar ülkede yeri yoktur silah türüdür.
Kadın bütün dünya hakkında şimdi bilir Connecticut "küçük dünya" konuşuyor. "Hatta seninle konuşuyor," diyor, "Ben baştan bunun travmasını hissediyorum."
Orada bu gün gelecek yıl, ya da bir sonraki Noel olmaz sonraki yıldönümü bilir yüzden New Town, Conn bir üstüdür. O New Town, onlar her gün hatırlıyorum biliyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder