28 Kasım 2013 Perşembe

Şükran açık kapı erken zamankinden daha Perakendeciler alışveriş tam güçle çıkıp

Büyük perakendecilerin onlarca Target, Toys "R" Us ve Macy dahil, Perşembe günü kapılarını açtı - ilk kez mağaza onun 155 yıllık tarihinde Şükran açtı. İşletmeler bir hatta daha önce para kazanma sezon başlamak var, ve her köşesinden alışveriş fırsatlar için dizilmiş.

Macy Şükran Günü 08:00 de kapılarını açan böyle Target ve Modell'inki gibi perakendeciler katıldı.

Pazarlık avcıları en çok Amerikalılar kendi hindi ziyafeti sindirerek olduğu gibi Şükran şehir mağazaları doldurarak, Siyah Cuma günü bir sıçrama var.
Bir düzineden fazla büyük perakendeciler Perşembe günü erken zamankinden daha kapılarını açtı ve istekli alışveriş hiçbir sıkıntısı bulundu.
O Perşembe 06:00 açılan bir Midtown kmart, koridorlarda e-fatura yazılımı dolaşırken "mağazaları zaten açık olduğundan bazı alışveriş yapılması değil, neden ben düşündüm?" Kayla Parker, yazılım 33, dedi. "Kalabalıklar (Cuma) deli olur."
erp yazılımı


Oyuncaklar Şükran 17:00 açılan Times Meydanı'nda "R" Us, pazarlık avcılar.

Harlem Felipe Hernandez, 32, önde 17:00 açılış Times Meydanı'nda Toys "R" Us dışında sıraya soğuğa Göğüs gerdim.
"Umarım o oluyor hiçbir izdiham yok," dedi. "Uçan hiçbir dirsek varmış olacak."
Şükran Çoğu dükkan kalabalık deli ama Kara Cuma kapısı avı fırsatlar ile ilişkili telaşı biraz daha sakin göründü. Ikonik perakendeci 20:00 de kapılarını açtı kısa bir süre sonra ancak bedlam Macy patlak - onun 155 yıllık tarihinde ilk Şükran açılış.

Bir kalabalık Perşembe akşamı Macy 34th St mağaza içine dalar.
, , , 
"Ben çarşafları düz gitti," Jill McCormack, 30, kız kardeşi-in-law Samantha McCormack ile birlikte, Herald Square mağaza girmek için ilk müşteri oldu erp çözümleri İrlanda'dan bir turist dedi. "Her şey pratik yarısı kapalıdır. Zaten alımları benim ilk turda kat-kontrol ettik, ve ben yuvarlak iki kuruyorum. Ayakkabılar için! "
FOTOĞRAFLAR: SİYAH Cuma TATİL HEDİYE REHBERİ
Macy, Eric Aple, 50, ve eşi Sloane Aple, 45, Shreveport, La kim dolu insanların denizin ortasında, kızlarının on altıncı doğum günü için elmas küpe, bir çift bulmak için çalıştı.
Toys "R" Us at, anlaşma arayanlar Skylanders için yarışan birçok Gücü, oyuncak figürleri-tabanlı video oyunu son sürümünü Swap, yürürlükte dışarı edildi. Toys "R" Us 37,49 $ at, yarı fiyatına satıyordu.
"Ben bu oyuncak almak için sabırsızlanıyorum," zihni erp yazılımı oyunun Wii ve Xbox sürümleri alma konusunda ayarlanmış olan 12 yaşındaki Brandon Naccari dedi. "Ben çok heyecanlıyım."
Bay Ridge, Brooklyn, onun annesi Julia Naccari, 45, kocası 2009 yılında öldüğünden beri, onun iki oğlu sevdikleri mağazasında kendi hediye seçmek için izin veren bir noktaya yapılmış olduğunu söyledi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder