27 Kasım 2013 Çarşamba

Miley Cyrus, Molly hakkında rap Myself 'will.i.am müzik video deri sütyen, külot' Feelin 'giyer

Pop yıldızı video dans ve kafiye görünür. 'Ben sadece bu ganimet twerk yapmak katta olsun,' diye rap.

Miley Cyrus will.i.am 'in yeni video klibi' Feelin de 'Myself.' Özellikli O rap ve yolda söylüyor.
Miley Cyrus yine rap olduğunu. Pop yıldızı özellikli ", Feelin 'Myself" yeni will.i.am şarkı ve o kesinlikle kendini takdir ediyor.

Cyrus kulüp Molly haşhaş hakkında bir deri sutyen ve külot ve tekerlemeler giymiş.

FOTOĞRAFLAR: AMERİKAN MÜZİK ÖDÜLLERİ 2013: TOP GÖSTER ANLAR
 erp yazılımı

Cyrus son zamanlarda 21 döndü, ve o dünya o erp çözümleri masum çocuk yıldız ebeveynlerin kez güvenli ve lezzetli buldum artık bildirmek için kararlı görünüyor.

T bana hatırlatmak etmeyiniz / Ben bu adım - "Şimdi herkes zıvanadan boğalar bu dersin onlar kulüp Molly / Up haşhaş gibi bana / Ben o küçücük / gerçek büyük yok asla yoksa bulmak nerede ' motha, motha, sadece ben sadece bu ganimet twerk / Sarsıntı yapmak katta olsun / iş yapmak, bu s shake - bir uzman gibi t, "diye rap.
"Black Eyed Peas" üyesinin yanında seductively Dans, e-fatura yazılımı Cyrus ve sözleri ile kanca birlikte söylüyor "Biz kulübü, güverte ve allah kahretsin üzerine şişeleri, allah kahretsin kendimi hissediyorum olabilir Çünkü."
FOTOĞRAFLAR: AMERİKAN MÜZİK ÖDÜLLERİ 2013: TÜM KIRMIZI HALI GÖRÜNÜYOR


'Shake, bu s shake - bir uzman gibi t,' Cyrus onu twerking becerileri hakkında showboating, yolda rap.

Şarkının kendilerini duygu Diğerleri hem ayetleri teslim rapçiler erp yazılımı Fransız Montana ve Wiz Khalifa vardır. Ama iyimser şarkı ve müzik video bariz ana cazibe son zamanlarda onun 21. doğum günü kutlandı Cyrus, olduğunu.
"Biz Dur olamaz" şarkıcı babası Billy Ray Cyrus özelleştirilmiş bir Can-Am Spyder ATV üç tekerlekli motosiklet ile yetenekli edildi.
FOTOĞRAFLAR: Miley Cyrus 'ÇOK DİKKAT-ARAYIŞLARI ANLAR

O zor-orada kıyafetler vücudunun neredeyse her santimini gösteriş yapmak için devam ettikçe Fransız Montana (solda) ve Wiz Khalifa (sağda) ile birlikte videoda görünen Miley Cyrus, kesinlikle, kendini hissediyor.

Onun doğum günü hafta sonu, Cyrus arkadaşları ile kutladı ve yapımcı Mike WiLL Yapımı It ile Twitter'da bir fotoğraf yayınlanmıştır. O Halife ve Juicy J. ile birlikte onun track "23" üzerine vurdu
"En iyi doğum günü gece," o Pazar tweeted .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder