23 Kasım 2013 Cumartesi

Sarah Silverman çocukluğundan beri, mizah onun oyun oldu Andy Borowitz söyler

Josh Brolin altercations sonra Kaliforniya'da rehabilitasyon denetler; Clint Eastwood'un kızı Francesca Ürdün Feldstein, Jonah Hill kardeşi evlenir

O bir çocuktu beri, o açıktı Sarah Silverman büyüklüğü için mukadder oldu. Ya da en azından standup.
"Borowitz Raporu" yaratıcısı ile bir konuşma Andy Borowitz evde onu kazandı gülüyor "bağımlılık haline geldi." olduğunu ve - 92nd Street Y de, Silverman o 3 yaş küfretmeye başladı başvurdu
"Bu sevinç ile benim silah kaşıntı yaptı," diye o üçüncü sınıfta zaman bir komedyen olmak için büyümek biliyordu iddia Silverman, e-fatura yazılımı diyor. "Çok erken ben şokun senin gerçekleştirdi. Bu muhtemelen benim komedi bir sürü bilgilendirdi. "
Yeni bir HBO standup özel ile, o 39 kişi seyirci önünde Los Angeles bantlanmış Cumartesi gecesi havalandırma, "Biz Demet, Are", Silverman şakalar aşkını konuştuk ve komik hikayeleri ile silahlı geldi.
O bile hakkında bir tane vardı Kanye West son öğle yemeği için sordum ve onun putlara hakkında gitti, Steve Jobs ve Walt Disney.

 mrp çözümleri

"Ben 'Disney bir Holokost inkarcısı olsa bile?" Diye sordu ve o "Eh, o kendi boş zamanlarında ne ... '" diye kalabalık söyledi, dedi.
Ikilisi ikisi de malzeme yazmak için kendi telefonlarında notlar app kullanmak keşfetti, bu yüzden iş karşılaştırıldı.
"Bana bir rap okudum ve [şaka] okuma - 'Babaannem gerçekten çok ağır dönemleri olur. Şaka yapıyorum, o öldü, '"diye riffed.
Silverman bu onun hayatında büyük anları hatırlar erp yazılımı nasıl etkiler söyleyerek, marihuana onu açık aşk hakkında konuştuk.
"Ben pot çok duman çünkü çok az canlı anıları var," dedi. "[Fakat] ben yaptığım sadece tüm iş. Ve sadece iki ponponları. "

O aşk ve onun eski erkek arkadaşı erp çözümleri hakkında konuştuk Jimmy Kimmel o biraz beefier iken onu tarihli söyleyerek.
"O büyük, güçlü bir İtalyan dostum. Kimse benimle f-ed, "dedi. "Ben güçlü bir erkeğe ihtiyacım istemiyorum, ama ben bir tane istiyorum. Ben güzel değil misin? "
Iki kızartma araya geldi Hugh Hefner  mrp çözümleri o ortaya, ve o söyleyerek, onun ağırlığında bir çatlak aldı onu güldürdü: "O şişman ve hiçbir cazibesi vardır. Arkanı izlemek Danny Aiello'yu . "
Bu dinleyicilerin sorularını almak için zaman zaman Silverman kalabalığı görebiliyordu, üretici evin ışıkları getirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder