26 Kasım 2013 Salı

Raporu: o eşcinsel olduğu için ucu reddedildi New Jersey garson makbuz sahte olabilir

Facebook'ta makbuz yayınlanan Dayna Morales, onun hikayesi taşıyorsa. Morales'in Ben yaşam tarzınız ve sizin yaşam yolu ile aynı fikirde değilim çünkü Üzgünüm, ben ipucu olamaz 'bir görüntü 93,55 $ fatura, hiçbir ipucu ve mesajı gösterir.' Ama çift Morales'in hikayesini putları kırmak için makbuz kendi kopyası ve onların kredi kartı fatura deyimi ile öne çıktı.

 okul yazılımı


(Resimde) Dayna Morales, O bir çift ayrımcılığa olmanın onu iddiaları hakkında şüphe ileri gelmiştir neden olarak biraz açıklama teklif etti Bridgewater Gallop Asya Bistro eski bir deniz ve bir garson, NJ olduğunu.
O eşcinsel olduğu için o bir ipucu reddedildi iddia New Jersey okul yazılımı Garson makbuz sahte olabilir.

Birkaç iğrenç bir akşam hiçbir armağan bıraktı ve yerine göre, makbuz üzerinde "Ben senin yaşam tarzı ve sizin yaşam yolu ile aynı fikirde değilim çünkü Üzgünüm, ipucu değil" yazdı Dayna Morales'in hesabını putları kırmak için öne çıktı raporu.

Tanımlanamayan patronlarının  NBC4 New York söyledim  aslında 93,55 $ sekmenin üstüne yakışıklı bir 18 $ bahşiş bıraktı ve faturada Morales'in cinsellik hakkında bir şey karalanmış asla.

Özgün öfkeye yol açtı makbuz: makbuz, Bridgewater, NJ, Gallop Asian Bistro dan senin yaşam tarzı ve canlı bir şekilde kabul etmiyorum, çünkü hiçbir ipucu okul finans yönetimi ve mesaj bırakarak diner, 'Üzgünüm, ben ipucu değil gösteriyor senin hayatın. '

İLGİLİ: 'lifestyle' rahatsız AİLESİ TARAFINDAN UCUNDA stiffed GAY EX-DENİZ-GARSON
"Ben utanç verici ve onursuz olduğu değilken onu oluşturmak için dünyada yeterince nefret ve hoşgörüsüzlük var, düşünüyorum,"  kadın NBC söyledi .
Çift Bridgewater Gallop Asya Bistro bir $ 111,55 ücret ortaya okul yazılımları onların makbuz ve kredi kartı faturası, bir kopyasını, NJ,  NBC bildirdi.

Ama NBC 4 New York Morales'in 'iddiaları hakkında şüphe atmalarını tanımlanamayan bir çiftin makbuzunun bir kopyasını aldı. Onların kopya 111,55 $ için toplam getiren tasarı, yakışıklı bir 18 $ bahşiş gösterir.

Morales üzerinde makbuzunun bir fotoğraf yayınlanmıştır sonra olay bu ayın başlarında ulusal öfke çekti  "mı A Gay Günü" Facebook sayfasında.
İLGİLİ: Red Lobster MÜŞTERİ HE YOK IRKÇI, SADECE BİR KÖTÜ DAMPER iddiaları
Ama hızlı bir şekilde çift makbuz onların olduğunu fark ettim ve onlar yobazlar herhangi bir iddiaları açıklığa kavuşturmak istedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder